10 mars 2008

Vilken station kan detta vara?


Jag och min kära vän Malin klev av här tidigare idag och kom upp i ett mindre köpcentrum när en dam ropar efter oss - den här hunden satt här kl 10 i morse när jag gick förbi, den har suttit här hela dagen, stackarn, utan vatten eller mat! Så vi går dit, Malin gillar ju djur, mest katter iof men hon tycker hunden är söt och håller med -Stackarn!.
Jag är ju inte jätte förtjust i hundar (och absolut inte i katter) och tycker ju därför inte att hunden är så söt, men okej han har ju stått där hela dagen... -Stackarn!
Så vi bildar en liten klunga tillsammans med damen och en man som också instämmer -Stackarn! Man som han är väljer han att spela superhjälte och tar upp telefonen och ringer 112! Samtidigt kommer en tjej gående mot oss eller rättare sagt mot hennes hund... Damen börjar förklara lite hysteriskt - han stod här i morse också...
- Ja! Kanske för att jag var och handlade i morse också, muttrade tjejen och försvann därifrån med sin hund. Vi försvann också snabbt därifrån ....

1 kommentar:

Fredrik sa...

Hahaha, det var kyyyl.