28 april 2008

Driver nån med mig?

När man söker på min blogg på bloggtoppen kommer det upp en lista
-Om du gillar denna blogg kolla in dessa!
Alltså länkar till andra bloggar som liknar min. Men är det nån dator som räknar ut det eller är det nån liten tomte som sitter och gör det. Idag måste det varit en liten idiot till tomte i så fall.
Jag gick in och kollade på den som hette
"mitt liv som anorektiker", tyckte det lät intressant. Det var ju helt sjukt, antingen är det någon som sitter och hittar på eller så är det så sjukdomen får en att fungera. Fruktansvärt i så fall. Hon skriver vad hon ätit idag; 2 koppar kaffe och ett glas juice. Skulle jag skriva en lista vad jag ätit skulle ni eller jag somna. Våra bloggar är inte lika. Vi tänker olika. Är den äkta tycker jag fruktansvärt synd om henne.

Undrar om hon sett "Livet är underbart"....

Inga kommentarer: