17 november 2009

Just nu.

Är det inte lätt att vara bonusmamma.
Eller sambo.

11 kommentarer:

Josefin sa...

Heja dig Marit. Du är grym. Jag förstår att det måste vara krångligt ibland men du verkar fixa det på ett fantastiskt sätt. Peppkramar till dig!

Fredrik sa...

Ta av dig offerkoftan nu och kom med i matchen.
Vi älskar ju dig vet du.

Annika sa...

Jag tycker du är fantastisk som verkar ha en sån bra relation till ditt bonusbarn, det kan inte vara helt lätt alla gånger..! Peppkram från mig med!

monicas frizon sa...

Marit älskade, det är svårt att vara föräldrer men ta mig tusan svårare att vara bonusmamma. Det är du med bravur, du är världens bästa tjej bonusmamma och svärdotter. Ibland känns det svårt men det är November och mörkt och trist, alla är som mest utslitna just den här tiden. Med det tryter tålamod och ork. Låt det vara så utan dåligt samvete. Vi är många som beundrar dig ...kram Svärmorsan

Sus sa...

Du skulle behöva snacka med Hjärtat...så snackar jag med Fredrik. Nilo kan hänga med mina tjejer.

Jag tror att vi skulle förstå varandra...

Ting sa...

Åh, gumsan, vad jobbigt!
Stor kram!

Kattis sa...

Håller med svärmor din - november är en mörk och trist månad och man blir extra sliten och känslig.
Men det blir bättre, det vet du.
Gör lite varm choklad och sitt i soffan och njut av nån menlös TV-serie och försök att se bortom det trista och tjafsiga.
Fredrik kan säkert massera dina fötter - han älskar ju dig vet du! ;o)

Fröken Larsson sa...

Kärlek!

Fröken Larsson sa...

Kärlek!

Anonym sa...

Stor kram till dig! Du är ju bäst! Tycker också att Fredrik kan massera dina fötter! Klart man får bli ledsen och tycka att allt är jobbigt ibland!
hur som helst kraaam!

Anonym sa...

Anonym, även kallad Keba föresten!