18 april 2010

Hasse och jag.


Vi fortsätter jobba ihop även nästa år! Ja, eller jag fortsätter iallafall, Hasse ligger ju lågt numer och har lämnat över till 2entertain.. Men hans namn finns ju alltid med. =)

Jag kommer att jobba på Wallmans salonger på teatergatan i Sthlm från och med augusti. Inte på den stora scenen utan på den lilla scenen som kallas livingroom. Där ska jag underhålla tillsammans med en enormt duktig kille som heter Simon.

Sen har jag även planerat att ha lite mer tid över till att göra annat. Vara kreativ på eget håll. Det blir ett bra år!

10 kommentarer:

Ting sa...

Åh vad kul för dig!
Grattis!

Unknown sa...

Kul det ska bli att se er jobba tillsammans! Kommer bli grymt! Hoppas allt är bra med dig! Kram Kitty

Kattis sa...

Låter ju toppen - grattis!!

Sus sa...

Vad skönt att du slipper vara servitris!!
Det suger i längden.

Sara Persson sa...

Grattis, vad roligt, härligt att du känner dig nöjd!

Oskar sa...

Så jäkla rätt!!! Ser verkligen fram emot att få se dig där i höst!!!!

Liza sa...

Det blir ett fantastiskt år!! Grattis fina du!

Jenny Asterius Persson sa...

Åh vad kul Marit!
Vad roligt det ska bli att gå och titta på er.

Längtar redan nu till augusti!

Fredrik sa...

Fasiken va gammal jag ser ut på den där bilden...

Marit sa...

Tack för alla grattis!

Sus- Jag ska fortfarande servera,
konceptet är detsamma. Men jag ska inte jobba lika många dagar i veckan som nu. (;