31 juli 2010

Vackra lilla bebis!

För första gången fick jag träffa två veckor gamla Milo. Oj vad mysigt med en liten bebis! Jag blev bortskämd med middag och fika vilket var tur, jag har nämligen en tendens att glömma att äta när jag är gräsänka. Blir skakig och får huvudvärk och förstår inte varför. Nu fick jag överlämna en present, mitt sommarpyssel som blev klart igår. Ett lapptäcke gjort av tyger från våra scenkläder på Golden och Jessies gamla tröja bla. Jag tror Milo blev glad, han var ju med i showen ganska länge.

6 kommentarer:

Sus sa...

Men Marit! Vilken underbar present!!!!

Suzan sa...

aww!! O vilken fin present!

Jessie sa...

Ja, det är verkligen en fantastiskt fin present! Du lägger ribban högt när det är dags för mig att fixa paket till dina framtida barn! ;-)

STOOOOORT tack för idag! Hoppas på ett snart återseende!!

Puss och kram från mig och Milo! :-)

Fredrik sa...

Fin du är älskling, en bra vän.

Ting sa...

Åh vilken fantastisk present!

Åsa sa...

Marit, du har verkligen skapat nåt fint med
minne och eftertanke! Helt perfa! Jättefint!