20 juni 2011

I julklapp önskar jag mig...!

10 kommentarer:

Jessie sa...

Ok....det är noterat. Fort! Glöm nu bort vad det är du önskat dig. Annars blir det inte kul när du vet vad du ska få... :-P

Fredrik sa...

Det där kan man grumma på...

Fröken Larsson sa...

Grumt! Jag flyttar dit med dig!

Fredrik sa...

Jättefint! Men jag har hört att vattnet kan vara lite grummligt...

Sara Persson sa...

Härre jäklar vad fint, jag önskar mig nog också samma sak i julklapp som du!

Fröken Larsson sa...

Brudgrummar ska tydligen trivas bra där har jag hört.

Fredrik sa...

Var det inte där dom spelade in Grummlins?

Fröken Larsson sa...

Nej Fredrik, det var i Grums. Däremot har Grums n roses spelat där en gång.

Fredrik sa...

Ja just det ja, var det då grumlings var förband?

Marit sa...

Ni är grumma ordvitsare ni två!