19 augusti 2011

Nu ligger nya Ikea-katalogen hemma och bara väntar!

Jag är inte så mycket för det stilrena och minimalistiska i inredning. Hemma hos oss skulle alla rum kunna vara som detta. Om jag fick bestämma alltså. Ett förråd med en liten sylt/saft/marmelad- fabrik, ett helt rum fullt med pyssel i alla dess former och såklart en stor walk-in-closet full med skor, kläder, smycken och väskor. Allt med sån här förvaring! Jag är helt övertygad om att jag skulle bli en mer organiserad människa!

3 kommentarer:

Kattis sa...

Ja, drömmen är ju att ha perfekt förvaring för allt.

Fröken Larsson sa...

Jag håller med. Färg, former, mönster och grejer is the shit! Tyvärr blir det dock att man har liiite för mycket av det sistnämnda. Skit alltså. Loppis snart kanske?

Fredrik sa...

Vem ska damma allt det där då?

Jo jag!!!
:)