11 september 2011

Hej jag heter Marit, jag är inte en bra bloggerska..


... just nu. Händer inte mycket på bloggen alls. Men det betyder inte att det inte händer saker om dagarna. Tvärtom. Sen jag började jobba nio till fem har jag liksom svårt att få tiden att räcka till. Men jobbet är jättekul, har varit runt på skolor och musikplatser i veckan och lyssnat på massor av röster.

Sen var vi på Dröse Norberg mingel i deras fina lokaler här i sthlm en kväll. Supermysigt att träffa en massa fina DröseNorbergare, hade kunnat mingla där hela natten.
Sen har vi även hunnit med att se genrepet av Spamalot, kul föreställning!

I helgen gjorde vi ett ryck i lägenheten, åh, helt plötsligt blev den mysigt. Vilken tillfredställe! Min kille är helt fantastisk, pang säger det sen har han borrat, skruvat och saker kommer upp på väggarna i en hiskelig fart!

Idag har det varit fart i form av fullt hus av vänner från Uppsala. En fin söndag som avslutar helgen!

1 kommentar:

Sus sa...

Har jag sagt att jag är avis på ditt jobb?

Jo, jag nämnde det va?