29 oktober 2011

Kom till ett mörkt hus..

.. igår kväll. Flög till vackra Jämtland för att stanna över helgen och vara med på en kördag. Men hela familjen här är utflygna och har varit i två veckor. Sverige har känts lite tomt. Bror i Barcelona, syster på Nya Zeeland och mamma och pappa i Kenya. Men så fort jag kom in och tände upp kändes det ändå väldigt mysigt att vara här. Har bullat upp framför soffan och njuter av Så mycket bättre! Helt ensam är jag ju inte... Känner små rörelser. Mysigt.

5 kommentarer:

Ylva sa...

Ååh! Va jag skulle vilja sitta där och mysa med dig i oktobermörkret! Mkt kärlek!

Anonym sa...

Härligt.. lät så sött det där med maggen!! Fick ett leende på läpparna när jag läste inläget.. Kram Keba

Hanna sa...

Jag ryser. :) Nej helt ensam är du ju faktiskt inte! Så härligt.

Unknown sa...

Så spännande Marit! Hoppas du får må bra..

Kram Kitty

Fröken Larsson sa...

Åh va mysigt. Underbart, det är så underbart! <3