11 maj 2012

Soligaste dagen denna vecka...

... valde morsorna att åka till IKEA!

Ikea hade döp en ny serie efter Malin, allt i turkost,
hennes favoritfärg.  Det ser ni ju på skor och linne!
Fint av Ikea tycker jag! 
Jag som tjatade om födelsedagskalasen förra veckan
och nämnde inte ens  denna fantastiska lilla kille
 som fyllde 1 år typ två veckor innan!
Mitt fina lilla fadderbarn Gottfrid!
På Ikea visade han att han faktiskt kan gå
 massor av steg alldeles själv!



Vi handlade glatt en hel del "viktiga" saker. Vilket gjorde det lite komplicerat sen efter kassorna, med två barn och två barnvagnar.. Men det gick ju det också! 

Vilken lyx att få vara mammaledig samtidigt som sin bästa vän!

4 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

Tillsammans klarar vi allt. En storhandling på IKEA i sällskap av två kids med tillbehör är en lätt match!:)

Lyx är bara förnamnet! <3

Sus sa...

Nästa gång tar ni med mig. Jag kör alla shoppingvagnar och ni tar hand om alla barn. Och betalar. skitenkelt.

Fröken Larsson sa...

Sus - vilket upplägg! Vi gört! :)

Marianne sa...

Shop til you drop