01 juni 2012

Veckan som gått..

.... har vi varit väldigt sociala!

Vi har ätit middag med mamma och pappa, som inte riktigt har fattat det där med att lägga på foto-minen.. Men jag älskar er iallafall.

Vi har träffat fina wallmanstjejer och planerat inför Åsas bröllop som närmar sig med stormsteg! Jag och Frida... nej,  jag menar Ida, har fått äran att vara toastmadams.


Och så har vi hängt med Fridas farmor!


Men idag såsar vi omkring själva här hemma, jag och gull-Fian! Vi fredagsmyser hela dagen. Jag går fortfarande runt i nattlinnet..

4 kommentarer:

Marianne sa...

Hur söt får man va`?

Marianne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
monicas frizon sa...

Hon är så lik dig Marit, samma gulliga leende,puss på er

Fredrik sa...

Jag har varit med lite också, så ni inte tror att jag har försvunnit :)