06 augusti 2008

Gårdagens trauma ledde till GI-diet..

Igår repade vi vår illusion hela dagen. Detta innebär att jag befinner mig i en "låda" på ett par 1 meters tunna höga ben. Under nummret så sticks en del saker in i lådan och visst faller cellskräcken över en lite då och då, men då tar jag bara ett djupt andetag och så går det bra. Igår märkte vi tidigt på dagen att benen på lådan inte var så stabila så när vi fortsatte repa så hoppade vi momentet där lådan snurras runt. Sen kom vi till sista gången när vi skulle visa numret för chefen för Golden Hits, Ann-Sofie. När jag är där inne i lådan med alla grejer instuckna ,känner jag att vi inte hoppar snurrmomentet denna gången. Det är då det händer. Ena benet på lådan ger vika! Detta var inte en särskilt behagligt upplevelse.....
Nu har jag bestämt mig för hänga på Fredrik som kör hårt på GI vikt koll. Så nu blir det inget socker på två veckor. Hur nu det ska gå till...... inte ens en kaka till kaffet? Nej, inte ens potatis, pasta och ris. Har klarat av dagen utan, men hade en otrolig dipp nu på eftermiddagen, oj, oj, oj. Men sen tog jag mig i kragen och gick till gymmet och då vaknade jag till. Beach 2009 här kommer jag!

ps. lådan på bilden är inte den magiska .ds.

Inga kommentarer: