28 augusti 2008

Premiär ikväll!


Igår hade vi vårt andra genrep med publik, men jag var helt slut efter showen kvällen innan. Hade väldigt svårt att få upp energin igen. Måste nog lära mig hushålla med energin om jag ska orka med det här året.. Sen var det en hel del tajming som inte satt igår och teknik som strulade men inga stora problem, känner ingen stress inför ikväll, enormt mycket stressigare premiärer har man ju varit med om. Även igår fanns fina vänner i publiken, Åsa, Sara och Maria från Ås sen fick jag även äran att servera 6 stora bloggare Anna, Tyskungen, Ting, Tjockalocka, Attle och min Älskling. Nu försöker jag samla all energi jag kan... Håll tummarna ikväll!

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Du rockar fetast på scenen, du har världens utstrålning. Ditt sämsta läge är såpass bra att du behöver aldrig oroa dig, bara gå in och glänsa. Rock on!!

[attle] sa...

Wow!
Alltså... Ingen energi?
Då undrar jag hur du är när du har energi?! För igår när jag satt där i publiken var du helt otroligt duktig! Du är bäst, Marit!

Tjockalocka sa...

Du var ju som ett enda energiknippe! Begåvad, snygg och härlig utstrålning! Jag tyckte showen var fantastisk! :-D

Kaos-Anna sa...

Det var sjukt bra!
Fantastiskt!
Du var underbar.
Tack för en trevlig kväll.

Ting sa...

Du var som en liten Duracell-bunny!
Och sjukt snygg!