07 november 2008

En hel vecka i fjällen...


..var vad jag hade hoppats på till påsk. Men, nej! Det här yrket medför att man ska jobba alla dagar som man verkligen vill vara ledig. Okej, ett undantag är julafton. Men jag hade fått för mig att vi skulle få vara lediga i påsk, och har sett fram emot det (visst det är långt dit än, men ändå). Mina drömmar gick i kras. Fick veta idag att vi är lediga några dagar innan, jobbar sen skärtorsdag + långfredag + påskafton, sen några dagar till ledigt. Men jag ville ju åka skidor i EN vecka! Men då ska jag vara påskhare på Golen Hits.
(Låter jag bitter? Det är jag absolut inte.)

3 kommentarer:

Sus sa...

Men jag kan vicka för dig =)
Är ju utbildad servitris.
Påskhare har jag dock ingen tidigare erfarenhet av...

Fredrik sa...

Men vi har varandra:)

Sara Persson sa...

Suuurt!! Men men påskhare är väl inte fel ;-)

Och som Fredrik säger: Ni har ju varanndra!