24 mars 2010

Vad är det för fel på folk?!!!

12 kommentarer:

Oskar sa...

Fan va trist sån där är... =( Fick min motorcykel vandaliserad för ingen anledning i höstas och det är sjukt störigt!!! Hoppas de löser sig på någe vis med försäkring eller så...

Sus sa...

Men näää...
Ja..vad är det för fel på dem?

Anonym sa...

Fan va tråkigt!70 procent av jordens befolkning är idioter.

Åsa sa...

Åh nej!!! Stackare!!! Så jävla onödigt...

Ullebulle sa...

Kan man fråga sig...IDOTER

Anonym sa...

Sjukt... Kan man bli annat än vansinnig när någon gör så utan anledning. Hata!!!!
Säger som Oskar, hoppas det ordnar sig, kram Keba

Annika sa...

Fy fan vad värdelöst..!

anna-lill sa...

Skulle man se någon liten skitunge göra så där framför ögonen skulle det ju brinna till. Fy fan alltså, jävla snorungar. Hoppas också att det löser sig till det bästa ändå! Kram!

Fröken Larsson sa...

Ja, va faan är det för fel på folk?!

Idioter. Dom är idioter hela bunten.

:)

Anonym sa...

Så sjuuukt jäkla onödigt! Vad får nån jävla idiot ut av det?!?

Kram, J

Josefin sa...

NÄ! Fan va jävla arg jag blev nu! Jävla pundhuvven! Fy fasiken va jag skulle vilja spöa folk som gör sådär. På lördag får jag och Lis trösta dig och smida hämndplaner. Kram

Sara Persson sa...

Har de inget bättre för sig. Hade de varit deras bil hade de troligtvis inte gjort så! Suck!!

Tänkte på dig i helgen då jag köpte en billig klänning och en skarf på secondhand :-) Kanske för att du brukar handla billigt och secondhand.

Kramar!