01 mars 2010

Pärlterapi.

Vilken vecka det har varit! Jag har levt i en bubbla med 20 tjejer. Några helt underbara och några det motsatta. Två kvällar åkte jag ifrån och jobbade. I söndags var både jag och min röst på bristningsgränsen. Gallringen gjorde mig besviken. Det är allt jag kan säga. När jag kom hem igår var jag helt utpumpad på ett konstigt sätt. Idag har jag varit labil och trött men med hjälp av Fredrik och Nilo och hemmets trygga vrå är jag nu på banan igen.



Jag har läst alla era fina kommentarer och blir sjukt stolt. Tack fina ni som tror på mig och som har hållt tummarna för mig. Jag är otroligt tacksam!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att pärlplattor kan ha så positiv inverkan. Vi har ett par kilo pärlor kvar här hemma i Ås om det skulle behövas.
Mammarianne

Lena sa...

KRAM

Nica sa...

Tack för i kväll - så skönt att se er landa i showen. Och verkligen leka, vila och köra ert race.
Gästerna nöjda. Jag nöjd.
50-årsjubilarerna mycket nöjda.

Dotterns toppade med att vilja sjunga i karaokebaren - med den äran. Men sen är hon ju tolv år också :)
Tack Marit.

Sus sa...

För mig är du en stjärna.
Oavsett.
Kram!