22 december 2010

Första dagen på julledighet!

Och självklart vaknar man och känner sig sjuk. Kroppen måste skämta med mig! Varenda gång blir det ju såhär. Man klarar hårda jobbperioder utan att bli sjuk, sen direkt när man blir ledig så jävlas kroppen och blir sjuk! Ja, ja det går väl över, lite halsont och hängighet har väl ingen dött av..

Underbart med en helt ledig dag. Har fixat och pysslat lite inför jul och sen blev det äntligen en filmkväll. Med en underbart vacker film.... Notebook!


En av mina favorit-kärleks-filmer! Det gör sådär härligt skönt ont i hjärtat och jag gråter mest hela tiden..

Sen tog vi ett kärleks-bad med fräscha badbomber från Stenders, jordgubbsmjölk fick bli dagens bomb!

3 kommentarer:

Sus sa...

Men dumma kropp då!
Ni har ju ett utsatt yrke, liksom oss lärare. Vi kan dock jobba med halsont..

Skönt att du är ledig nu!

Kattis sa...

Åh, kärleksbad lät mysigt. Då ska du se att du snart blir frisk!

KRAM

monicas frizon sa...

ja vilken film det är, en kille på mitt arbete tipsade mig om den. Så jag köpte den och blev pangkär i filmen.
Vi är krassliga alla i familjen både här och i Västertorp så vi vet hur du har det. Hoppas vi orkar några timmar i morgon iallafall. Krya dig kram