13 december 2013

Hennes första luciafirande..


... Blir imorgon på dagis! Spännande!

Som vanligt är hennes mamma ute i sista sekund för att fixa utstyrseln.. 
Firandet sker utomhus vilket kändes lite krångligt. Men jag kom på att jag hade sett att dom hade tomterockar som man kan dra utanpå overall, på nån affär. Så såhär dagen innan gick jag på jakt. Försent. Fanns inget för ändamålet i nån enda affär..!

Så det var ju bara att sätta fart på fantasin och se vad som fanns hemma (:


En glittrig luva sen Golden Hits-tiden sydde jag in lite och piffade med en röd liten rosett. En röd gammal tröja med knäppning fram får utgöra tomterocken. Hade en lös vit krage som jag tråcklade fast. Sen ett av mina skärp på det. 

Hoppas det blir bra!

1 kommentar:

Lena E sa...

Mycket finare än köpt!! Hoppas firandet gick bra! Kram