01 januari 2014

Mitt hår-år.

Jag har aldrig varit särskilt wild and crazy, vad gäller mitt hår. Har trivts bra i mitt långa mörkbruna hår och varit för feg för att förändra. Men i år har det varit tvärtom!

Så här såg det alltså ut, innan förändringen började...

När jag skulle spela Snövit fick jag försiktigt frågan om jag kunde tänka mig att klippa page med lugg och färga håret svart...? - Gör vad ni vill, sa jag.

Sen när jag fick rollen som Nellan i SPÖK fick jag frågan om jag kunde tänka mig att bleka håret och bli blond..? - Ja, visst gör det, sa jag. Men att gå från svart till blond tog ju lite längre tid än någon av oss trodde. Men efter månader av blekningar och färgningar så är jag ju nu ganska blond. Dessutom har håret hunnit växa ut en bit. Det känns skönt! 

1 kommentar:

Sus sa...

Hur fanken kan det växa så på ett år?! Du kan vara skallig om du vill. Vacker är du oavsett.