01 maj 2009

Har jag sagt..


... att jag kommer att jobba på Golden Hits även nästa år? 
Så är det iallafall. 

70 tals show blir det, ska bli jätte kul! 
Man törstar ju verkligen efter lite nytt material nu, efter att ha gjort samma show kväll efter kväll sen i september. Kollationering om lite drygt en vecka..

Fyra stycken är vi från vårat gäng nu som kommer vara med i showen till hösten, Jessie, Jonas, Erik och jag. Blir tomt utan dom andra. Speciellt en person kommer jag sakna VÄLDIGT mycket..

4 kommentarer:

Sus sa...

Det vore väl fan om jag inte ska kunna komma till Golden och se dig in action snart!

Sara Persson sa...

Grattis till fortsatt jobb!!

kram

Anonym sa...

Tur att du slipper sakna mig i alla fall! :-)

-Jessie

Ting sa...

Fan vad kul med 70-talstema!!!
My favorite!
Sus!
Vi MÅSTE gå!!!