10 maj 2009

Idag har jag..

... fikat med dessa två tjejer. Nadja som kommit hem från Gran Canaria för gott och Anna-lill som lämnat Piteå bakom sig. Jätte mysigt att träffa dom.
Tyvärr tog jag inget kort, men hittade det här kortet på datorn. Taget av Fredrik under fotografering till programmet för I hetase laget.
Vi ser ju galna ut alla tre!


Arbetsveckan är slut, mamma snarkar från soffan i vardagsrummet och jag somnar snart skönt. Imorgon är det dags för kollationering inför höstens show på Golden, ska bli väldigt spännande!

Hoppas ni sover gott, godnatt!

4 kommentarer:

anna-lill sa...

hahaha, känns som tio år sen, minst! Tack för fikacompanyt, hoppas vi kan ses mer snart, det gick alldeles för fort!
Kramar!

dorion sa...

vad små ni är där, trodde det var ett skolkort först ^^

Anonym sa...

Snarkade JAG?
Mammarianne

Ylva sa...

jag vill också ha mamma snarkandes på soffan..jag saknar min familj!
puss på dig syster!