22 maj 2009

Känner mig sjukt häftig! (Har inte med bilden att göra)


Läste på Fannys Blogg igår att hon lyssnat på spotify och att vaggvisan "Nu i ro slumra in" kommit upp. Hmmm.. tänkte jag. Den låten känner jag igen.... Så jag kunde inte låta bli att gå in på spotify och söka på låten. Två träffar! Två sångerskor. Carola, som jag länge haft som stor idol och den andra var jag! Det tyckte jag var yberhäftigt!
(Bilden är från fotograferingen förra veckan. Hamnade här nu för att vi då tyckte den påminde lite om just henne med körtjejer. Hon, tusen gånger snyggare då så klart men, men..)

6 kommentarer:

Kattis sa...

Seriöst - du är såå mycket snyggare än Carola!
Och jag tycker hon ser rätt bra ut.
Men du är en 10-poängare ju!
(Skrev i din Fredriks blogg för ett tag sedan att jag tycker du liknar baywatchtjejen Yasmine Bleet, vilket jag menar som en komplimang!)

Min kompis var förresten och kollade på dig och Las Vegas showen i onsdags - jag missade det tyvärr eftersom det var lilltjejen 2-årsdag. Bild på dig finns i hennes blogg - Isse (i min blogglista).

Synd att jag inte har Spotify...

Marit sa...

Tack snälla Kattis! Baywatchbrud det tar jag absolut som en komplimang, men kolla in bilden som Fredrik hittade på henne och la upp på facebook med mitt namn under. Der tyckte ha var kul...

Du får ta och komma till Golden nånannan gång. Hör av dig om du bara vill titta in och hänga i baren.

Så du har inte spotify, men har kanske dina barn barnkammarboken med skiva?

Elin sa...

Coolt Marit.. Var tvungen att gå in och lyssna på den, du är så duktig!

Isabel sa...

Kul att du la ett inlägg i min blogg. Som sagt vi hade en toppen kväll och du var super bra som kanin ;-).

Fanny sa...

Japp! Tänk att det va du!!!
Kram hej

Sus sa...

Men ja!
Jag hajjade till och trodde att du var Carola =)
Jag är ju kär i henne.
Lyckas träffa henne på de mest konstiga ställena och frågar alltid konstiga saker "men guuuud (passande) vad har du köpt den där ögonskuggan..???"

Hon är jättejättetrevlig ju!