11 juni 2009

Igår var en lång dag.

Tidig morgon för att ta sig till söder och dag 2 i STAD utbildningen. Tog bilen, men gav upp i Alvik, parkerade där och tog tunnelbanan för att slippa alla bilköer. Intressant dag på kursen, otroligt intressant föredrag i konflikthantering. Kanske beteendevetare skulle vara intressant att skola sig till?



Sen var det otroligt lite folk bokat för showen. Fyra gäster hade jag att servera, då går kvällen långsamt det kan jag lova. Men det tog sig i slutet. Ungdomarna från Pressbyrån höjde stämningen. Klockan 01.00 lämnade jag jobbet och begav mig till Alvik för att hämta bilen.



Nu på morgonen har jag lämnat solstrålen på dagis. Tre dagar med tidiga mornar måste vara rekord för mig. Men imorgon, då blir det sovmorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Morgonstund har guld i mund"....tycker en del. Beteendevetare skulle du nog passa som. Du har ju bra grundträning från din uppväxt.
Mammarianne

Fredrik sa...

Nej, imorgon ska vi upp med tuppen!!!