14 juni 2009

Vilken jäkla show vi gjorde!


Jag är totalt utpumpad. Men vilken kväll det var. Otroligt kul! Roliga och bra sista-föreställningen-skämt. Jag njöt verkligen ikväll. Samtidigt värkte mitt hjärta. Man står är på scenen och ger allt man har, tömmer det sista, tillsammans med ett gäng människor som man tagit för givet, som man spenderat otroligt mycket tid med och som bara försvinner ur ens liv. Okej, visst försvinner dom inte, men det kommer ju inte bli samma sak igen. Jag kommer sakna. Samtidigt är det en helt otroligt skön känsla att det nu är semester! Jag är så trött och behöver verkligen vila, ta igen mig. Men jag är otroligt glad att vi fick avsluta med en otrolig show. Dessutom dök Mr Wallmans upp, som gubben i lådan, och gav mig fina komplimanger, det värmde fint så här sista föreställningen.

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Härligt med sista, och nu semester!! Hoppas du får en kanon semester med sol och bad och lugn och ro och roligheter.

Kanske ses i Stockholm när jag kommer uppåt i sommar.

Anonym sa...

Puss på dig! Vi hörs i sommar!

-Jessie