19 oktober 2010

Jag sliter mitt hår!

Lyckan över att bilen fungerade igen räckte inte länge.. Nu är det nästa grej som krånglar! Så just nu får jag inte igång bilen för att problem nr 40 dykt upp, så jag kan inte ta mig till verkstaden för att lösa problem nr 39, problemen tar ju aldrig slut! Kollade alla kvitton på alla reparationer vi lagt ner på bilen, oj, oj, oj. Mina vänner, köp inte renault, ett litet tips! När man ringer verkstaden och säger att man har problem med en Renault, suckar dom bara..

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske ska ni hitta en annan reparatör, som kan bilar ordentligt. vi har ju en Renault och min far hade flera Renault som fungerade bra. Jag tycker du ska gå in på Renaults club sida och få lite tips från riktiga Renault nördar, de dessa mäniskor inte kan om De olika Renaultmodellerna är inte värt att kunna, kram svärmor

Anonym sa...

http://forum.clubrenaultsverige.com/
Denna sida/Monica

Sus sa...

Min Fransyska skötte sig exemplariskt. Ja, efter ac:n blev lagad dåra..