17 oktober 2010

Underbara söndag.

En av mina favoritdagar. Första dagen på vår helg men utan lördagshysteri, hetsen över att proppa dagen med aktiviteter. Söndag är ju invand vilodag.

Jag har tagit sovmorgon, sen landat i soffan med en stor kopp te framför idol. Idol där Bagge dissar Wallmans. Undrar om han varit där dom senaste 10 åren...? Sen dissar dom även Oskar Lindros, som skrivit massor av bra låtar till andra genom åren och som sen till slut vågar göra en egen soloplatta. Som dessutom slagit stort i sverige, och så sitter dom där som låtskrivare och dissar hans sätt att sjunga sina egna låtar på ett personligt sätt. Anade jag lite bitterhet och avundsjuka?

Snart kommer min älskling hem och sätter guldkant på söndagen, behöver jag säga att jag längtar?!

2 kommentarer:

Liza sa...

Jag kunde inte hålla med mer... Man blir bara trött. Hoppas du får en härlig dag fina Marit. Stor kram!!

Anonym sa...

Det börjar ju bra det här...