20 november 2010

Hejdå macken, vi ses imorn!

Jag började dagen med att backa in med bilen i en stolpe. Den fina bilen. En timma senare ringer dom från verkstaden där den mindre fina bilen står, och berättar att dom fortfarande inte får igång den.. Ja, det går bra nu! Ser tusenlapparna flyga iväg.. Lagom till jul. Men rep hela dagen och show ikväll fick mig att tänka på annat än bilar. Nu är jag trött som en gnu, men försöka att inte rasa i säng som alla andra nätter den här veckan utan glida ner i ett kokhett bad, så får det bli!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Om det kan vara någon tröst så backade jag en gång in släpvagnsdragkroken i vår nya Ford och när Golfen var ny backade jag på en blomlåda i betong. I-landsproblem, som Ylva skulle säga.
Mammarianne

Jessie sa...

Oooops... Men man får se det positivt. Det var tur att det var en stolpe och inte ett barn eller nå´t.... Fast då kanske det inte hade blivit en buckla iofs... ;-) (Gode Gud, jag skojar bara!!!)