28 november 2010

Stockholm är inte så stort...

En söndagfika med Limpan som jag varit roomie med både på Mallis och Lidingö. För en gångs skull är hon i sverige efter alla veterinär-plugg-år utomlands. Vid bordet intill råkar Anna från Östersund sitta, som jag spelade fotboll med i jämtlandlaget, för ca 10 år sedan. Sen trillar en aningens bakfull Robin Olsson in, som tydligen stannade på Golden lite för länge i natt. När vi fikat klart lämnar vi kaféet och vandrar in i västermalmsgallerian, innanför dörren springer vi på min Golden-kollega Anders och hans Elin med deras några veckor gamla bebis! Oj vad jag blev varm i hjärtat av att se den lille. Stockholm känns inte så stort en dag som denna!

1 kommentar:

anna-lill sa...

& sen sprang ni på mig & Anna på kungsholmen :) Sthlm är inte alls speciellt stort när man tänker efter. Kul att se er en liiiiten snabbis :)