23 januari 2011

Härliga babyboom!


På bara några månader har flera av mina gamla Golden kollegor fått små underverk.

Innan jul kom Anders och Elins lilla Svante till världen.

Under julhelgen bestämmde sig tvillingarna Ester och Juna för att överraska föräldrarna Erik och Henriette, och komma till världen drygt en månad för tidigt.

Och på min födelsedag var det dags för Emma och Fredrik att för första gången se sitt lilla underverk, Fanny.

Välkommen till denna underbara värld sötnosar!

( visst blir man sugen..? )

5 kommentarer:

Sus sa...

Nää..faktiskt inte :D!
Men jag lånar gärna någon annans!

anna-lill sa...

Svaret på den frågan är: ja. Ibland iallafall... Guuu så söta!

monicas frizon sa...

ja fast tyvärr så är jag för gammal så jag får ju förlita mig på mina svärdöttrar :)

Fröken Larsson sa...

Ja, sugen blir man. Man kanske skulle skaffa sig en knodd;)

Kattis sa...

Go for it Marit! :o)