15 januari 2011

Krock!

Nu har man gjort det också.. Var på väg i bilen hemifrån när jag kom på att påsen full med sena showkläder blev kvar hemma så det var bara att vända. Jag springer upp och hämtar påsen, sätter mig i bilen och hinner bara ut till den enormt snäva OCH hala kurvan på gatan utanför vårt hus, när det smäller! En stor bil som inte hinner svänga upp helt, slår i bakre delen av min bil och jag glider in i snöhögen. Men det gick bra. Bara bucklor. På skinkan. Alltså vår röda bil. Som tur var körde jag väldig sakta..

6 kommentarer:

Josefin sa...

Men fy vad läskigt! Är du helt oskadd själv? Stackars dig, och skinkan! Typiskt att det händer när man är helt själv hemma också och inte kan få en tröstkram. Men på tisdag ska jag krama dig ordentligt ska du se!

Sus sa...

Men fy...Vad skönt att du klarade dig!!

Och är det inte typiskt då F är borta+ Jag blev påkörd då Hjärtat var i egypten. Dessutom ljög kärringen så jag åkte dit på allt. Trots att hon backade in i mig..

Kattis sa...

Åh, vad obehagligt. Och som Sus skriver - typiskt att F var borta också! Hoppas du mår bra och att bilen klarade sig okej. KRAM

Sara Persson sa...

Skönt att det gick bra med dig!!

Fröken Larsson sa...

Nämen Erik.. Tur att det gick bra! Nu kan du (och röda faran) checka av det från listan som over and done with. Aldrig mer liksom.

Rings sen!

KRAAAAM!

anna-lill sa...

Skönt att det gick bra iallafall! Det är inge alls kul det där, har också varit med om det, sånt därnt händer alla nångång. Kram!