19 januari 2011

Nämen, dom kommer med en tårta!?

Har haft en otroligt mysig kväll med Lisette och Jossan! Åh, vad länge vi har försökt att hitta nån tid som alla kunde och nu äntligen kunde vi ses och timmarna bara flög iväg! Fantastiska tjejer som jag är oerhört glad att jag träffat. Vi köpte thai- mat och satt i Jossan soffa och myste med rött vin och lite ost och helt plötsligt en härlig chokladtårta! Oj, vad paff jag blev! Tack fina ni för en härlig kväll!

På vägen hem fick jag fin födelsedagssång från två nyvakna killar i Thailand=)

Godnatt kära ni!

6 kommentarer:

Sus sa...

Lisette har jag date med på torsdag igen. Fast det vet inte hon ;-)

Grattis fina fina Marit!

Anonym sa...

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nä, det är ingen vanlig dag
för det är Marits födelsedag!
HURRA! HURRA! HURRA!

(Sus har skvallrat:-))

Kattis sa...

Hurra hurra för Marit!!
Hoppas du får en superfin födelsedag fina Marit!

Helene sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag.

Hoppas att din dag blir bra trots grabbarnas frånvaro.

Marit sa...

Tack snälla ni!!

Josefin sa...

Åhh, gulle du! Fy tusan va trevligt vi hade det! Kunde ha babblat i flera timmar till. Vi får snart ta en ny date. Hoppas du har haft en alldeles strålande föelsedag! Du är värd det bästa av det bästa! PUSS