17 maj 2011

Bebisturné!

Började med att lämna Krullet på dagis, sen satte turnén igång!

Träffade för första gången söta lilla Beppe som nyss kommit till världen. Mysig kaffestund med fina föräldrarna Hanna och Malte där på morgonkvisten.

Sen åkte jag vidare till Midsommarkransen och träffade småttingarna Ester och Juna som växt på sig enormt sen sist. Tackar för god quorn..., nej jag menar köttfärssås!

Sen blev det dagishämtning av Krullet och Gottfrid-mys på vägen hem. Malin bjöd på god fruktsallad! Varje gång vi tittar förbi bjuder hon på nått nytt, i söndags var det hemgjord pizza och några dagar innan var det egengjord tårta. Hur hinner du, nyblivna, konstant-ammande mamma? Kram och tack för mys!

Nu njuter jag av en ledig kväll hemma med pojkarna.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Åh, vilka fina bebisar. Och Krullet såklart! Jag fattar inte heller hur Malin hinner vara så überduktig. Men det är ju du med! Du pysslar och bakar och flyttar på en gång! Förhoppningsvis smittade det av sig lite i lördags, men just nu äter jag fil med flingor, så antagligen inte...

Fröken Larsson sa...

Nåja, SÅ duktig är jag inte. Kanske känns så eftersom jag inte var särskilt huslig innan plutten kom..?;) Men jag jobbar på't!

Hursomhelst, ALLTID mysigt när ni besöker! KRAM!