11 maj 2011

Jag lär mig visst aldrig!

Började gå mot tåget, tittade på klockan, sprang, pustade, gick, tittade på klockan, sprang, pustade, gick.. Började fundera ut andra alternativ som skulle ta mig till sthlm. Sprang så fort jag kunde. Började fundera på en bra förklaring till varför jag skulle missa Robin Hood repen ikväll. Sprang ännu fortare. Nu äntligen in på stationen, gjorde en snygg vurpa i trappan och sen var jag uppe på perrongen! Jag är väl en av få som uppskattar att sj är lite sena ibland... Nu sitter jag iallafall på tåget, med blodsmak i munnen och dyngsur av svett. Fräsch som en disktrasa!

7 kommentarer:

Josefin sa...

Hahahaha, it's you and me babe!

anna-lill sa...

Sjukt skön bild på dig Majrit! :)

Fröken Larsson sa...

Som jag känner igen mig själv i detta. Kunde lika gärna varit jag! Hellre komma för sent (om tåget också är försenat) än för tidigt.. ;)

Marianne sa...

Ställ klockan så att den går fem minuter före.

monicas frizon sa...

Du är underbart vacker, svettig och fräsch. Se det som ett gympapass :)

Sus sa...

Ha ha! Snurrfia! Jag är alltid en kvart för tidigt till allt.

Rätt skönt faktiskt =)

Annika sa...

Hade kunnat vara jag med... ;)