15 maj 2011

Tänkte göra en "Annika"..

.. och köpa en take away latte på espressohouse i Mörby centrum. Men mitt morgonödet var redan bestämt. Det var stängt. Så efter att jag åkt för långt med tunnelbanan, hämtat upp det genom att springa ikapp och hoppa på bussen som jag sen märkte gick åt fel håll, hoppa av bussen, gråta några tårar ringa till en kollega som skulle ta bilen ut till vaxholm, åka till Mörby centrum, och där mötas av ett stängt espresso house! Som tur är fanns det ju även kaffe på pressbyrån och jag blev upplockad och hann nästan i tid till repet. Efter några timmars rep så har det vänt. Jag är glad igen!

4 kommentarer:

Annika sa...

Nääe..! Värdo. Det är ju just i sånt där läge man ska ha en vaniljlatte ju. ;)

anna-lill sa...

Åh, en regnig söndag... mycket kan gå fel.
Men det var kul att se dig igår en liten sväng iallafall! :)

Sus sa...

=( Men finaste Marit. Dumma skitdag.

Marianne sa...

Stackars du! Tur att bussen inte gick till Hofors i alla fall.