07 juli 2008

Dop i spöregn och hagel.


Vid storsjöns strand började vi. Men när jag tog första tonen öppnade sig himlen. Så dyblöta trängde vi in oss i ett vardagsrum och fortsatte. Här ser ni en kantor på golvet..

Sen ikväll var det dags för "Musik i sommarkväll" i Ås kyrka. Det har varit så otroligt hektiskt senaste tiden så att välja ut och repa 13 låtar till det här har hamnat lite efter så visst var jag pirrig i magen när klockringningen startade. Det gick helt ok. Duktig pianist som räddade mig ett antal gånger, en del textmissar och inte världens bästa mellansnack. Men efter kommentarer efteråt så känner jag mig hel nöjd. Imorgon blir det rejäl sovmorgon och ledig hela dagen. Ett jobb tisdag och sen är det äntligen semester!!!

Vilken dag det har varit, jag är trött nu....



Inga kommentarer: