04 juli 2008

MusikalWorkshop!


Nu är den nästan avklarad, fort som tusan gick det och i ett rasande tempo. Barn är ju helt otroliga, lär sig otroligt snabbt och när dom dessutom är sjukt charmiga är det ju ett sant nöje att få jobba såhär. Men än är vi inte iland, imorgon är det finalen när våra tre minimusikaler ska visas på en enorm scen på gatufesten imorgon. Så imorgon blir det genrep, påklädning av 60 barn och sen ner med alla till stan, fixa med tekniken, snälla låt det funka! Sen att jag ska presentera allt ifrån scenen, det får bli totalimproviserat, jag får väl dra nån Stand up, jag menar jag har ju den där komiska tajmingen dom pratar om... eller inte. Märklig humor var det någon som sa...

1 kommentar:

Fredrik sa...

Puss på dig min älskling, du gjorde ett fantastiskt jobb med barnen. Synd att vi inte kunde ha haft sällskap hem, längtar till vi ses igen. Lycka till ikväll med sången:)