16 september 2008

Mina senaste Tradera fynd!

Klänningen för 23:- och örhängena för 12:- detta är alltså inklusive frakt. Jag är väldigt nöjd! Älskar att handla billigt! Och älskar känslan att kunna återanvända nått som nån har tänkt att slänga. Nått som blir nytt för mig. Istället för att alla slänger sina kläder som man är less på och går och köper nya. Vi konsumerar ju sjukt mycket. Klädproduktion är ju verkligen inte miljövänligt.

Slå ett slag för miljön och handla begagnat!

(Det är inte äckligt som många tror, säljaren tvättar innan han säljer och sen är det ju bara att tvätta själv innan man använder.)

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Fint!!

Jag håller med! Något gammal för dig blir nytt för mig om jag handlar av dig :-)

Mer tradera för världen, eller vad var det du sa... ;-)

Fröken Larsson sa...

Jag kollade snabbt på bilden, och trodde att det var spegelfjollan. Riktigt lik! I en microsekund i alla fall. BRA kap, Eriksson! Du kan fynda du:) Jag, som är ekonomiskt oberoende (mentalt sätt), tänker ju aldrig på priserna när jag shoppar loss..;)