16 december 2008

Gårdagens julfest!

Igår samlades all personal på Golden Hits i schlagerbaren för julfest.










Jag ska erkänna att tanken slog mig att jag var dum i huvudet. Vi är lediga en dag i veckan och då väljer jag att spendera den värdefulla dagen på jobbet!?
Men det var en jätte kul kväll. Goldenrävarna Alcazar kom som gästartister, avslappnad och musikalisk underhållning. Kul att bli lite inspirerad! Dom har melodifestivalen framför sig i vår. Sjukt kul!



Kvällen avslutades på Soapbar.

2 kommentarer:

Sus sa...

Ibland blir man liksom grön av avund..
Vi ska äta julbord på jobbet i motrgon.
Som vi själv får tillaga.
Och inte faan kommer det några Schlagerproffs på besök...

Sara Persson sa...

Hehe.. ja, Wallmans under jultider... man bor liksom där, fastklistrad på deras väggar :-)

Jag sa ex. att jag ABSOLUT INTE ska jobba ett 7e år på Wallmans under nyår. Och vart tror du jag hamnar???
Detta bara för att det är sista Wallmans i Malmö, sen stängs det ner.

Kram på dig