25 december 2008

Midnattsmässa avslutade vår julafton.


Visst skulle det kunna vara jag som står och sjunger, men det är lillasyster. Alltid kul att sjunga med henne. Av någon anledning blir jag alltid väldigt nervös av att sjunga i kyrkan. Sådär så att det pirrar i magen. Men samtidigt är det underbart, fantastiskt ljud och att bara stå där och koncentrera allt på sången. Men det är just det som gör mig så nervös tror jag. Att bara stå där rakt upp och ner, utan koreografi, och stråla och leverera. Julaftonskvällen är mysig i kyrkan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag höll verkligen på att somna där, så sjukt trött.. Men du va bra, som alltid!

Sus sa...

Oj vad lika när är!
Såg jag dig just på allsången?
Diggandes Christer Sjögren.
Va?
VA???

Anonym sa...

Du och din syster var fantastiska. Ni stod helt klart för en av mina höjdpunkter under julaftonen. Den låten ni sjöng tillsammans (turades om, samt olika stämmor) ville man inte skulle ta slut. Tack! :)

Sus sa...

Viken låt var det?
The Prayer??

Fredrik sa...

Godnatt älskling:)

Marit sa...

Sus- Måste varit min dubbelgångare för jag har svårt att tro att jag nånsin stått och diggat till Christer Sjögren. Och låten vi sjöng var " I denna natt "

Amelie- Tack själv för att du kom! Kul att se dig igen.

Sus sa...

Jag vill se ett klipp!
Finns det tro??
Och vad skönt att det inte var du som diggade till Aj löööv juuurop.
Äuck!