11 december 2008

En färgglad bild i vintermörkret!


Tänk vad man har fått klä ut sig genom åren. Allt möjligt knas har det blivit. Beatles på Södra berget bland annat. Snacka om att leka på jobbet.
- Vi klär ut oss och sjunger och dansar lite!
Och numer är det inte bara mamma och pappa som sitter där och är publik utan andra människor kommer och tittar på oss när vi leker.
Jag måste påminna mig själv om detta lite då och då. Att det är som en lek. Samtidigt är det ju mitt jobb. Men suckar man inte lite för ofta? Imorgon ska jag gå till golden och klä ut mig, sen ska jag LEKA!

7 kommentarer:

Sus sa...

Jag vill också LEKA på mitt jobb.
Men tänk vilken viktig uppgift du har. Folk jobbar och sliter på dagarna och får er som en belöning sedan.
Jag har naturligtvis varit på Golden (kanske även sett dig)och jag njöt varje sekund!

Marit sa...

Sus, menar du att du varit där nyligen??? Utan att ge dig till känna?

Anonym sa...

Hur blir det med sången i Ås kyrka vid jul? Kommer du att sjunga där på julafton?
Det var så längesedan jag hörde dig sjunga och det vore kul att få chansen i Ås.

Marit sa...

Hej Amelie! Ja, jag kommer sjunga på midnattsmässan i år. Alltså 23.00 på julafton. Hoppas vi ses!

Fröken Larsson sa...

Vilken fantastisk bild! Detta var inte igår. Lite för länge sen vi showade (läs: lekte) ihop nu tycker jag.

För övrigt passar vi väldigt bra i mustasch.

Sara Persson sa...

Vilken härlig bild! Kom ihåg när jag sökte Dröse och såg Er show med Mr. Dröse själv på scen bla.
Jag gillade vad jag såg kom jag ihåg.

Kram kram

Josefin sa...

Måste hålla med Malin! Ni passar oerhört bra i mustasch! :)