05 mars 2009

En vidrig människa valde att visa snoppen..

... för mig på tunnelbanan i går natt. När tunnelbanan stannade på hållplatsen innan jag ska kliva av, la jag märke till den. Snoppen alltså. En kille i 35 årsåldern med tajta svarta jeans. Den enda människan som satt i närheten av oss klev av och i det ögonblicket kom den fram. Jag blev sjukt chockad, äcklad och kräkfärdig! Reste mig per automatik och hann ut precis innan dörrarna gick igen! Lättad över att han satt kvar, stod jag där på perrongen och visste inte om jag skulle kräkas eller gråta. Fredrik kom och hämtade mig.

Nu är han anmäld.

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Vafan, har du anmält mig nu!? Vad har jag gjort?

Anonym sa...

usch, vad äckligt. stackare!

Anonym sa...

bra Marit en stor kram från svärmor

Ting sa...

Fy fan vilket as!
Blottaren alltså.

Anonym sa...

usch! Isa berättade.. var i alla fall jättebra show och kul att kolla! /Isas syster Lina

Anonym sa...

usch! Isa berättade.. var i alla fall jättebra show och kul att kolla! /Isas syster Lina