03 mars 2009

Utmanad av Isa.

Dags att ta sig an utmaningen 4.

Mina 4 favoritprogram:

( svårt, tittar så sällan på tv nuförtiden, får bli mina favorit program genom tiderna )

¤ Beverly Hills

¤ Rederiet

¤ Så ska det låta

¤ Gäster med gester

4 saker jag gjorde igår:

¤ Bakade scones som jag åt tillsammans med Frida

¤ Tittade på reprisen av Melodifestivalen

¤ Hade en pratstund med min fd kollega Martin på Brothers i Vällingby centrum

¤ Rensade ur min garderob

4 saker jag ser fram emot:

¤ Påsklovs-sol och mys i fjällen

¤ Sommarsemester

¤ Att repa in en ny show

¤ Krypa ner i sängen med min älskling

4 favoritrestauranger:

(Jag älskar thaimat!)

¤ Khun Panit´s ( Mallorca )

¤ Chao praya river ( Sundsvall )

¤ Koh Phangang ( Söder)

¤ East ( Borås )

4 saker på min önskelista:

¤ Att Frida blir frisk

¤ Att utöka vår lilla familj

¤ En påse Flamin hot cheese crunchers

¤ En utlandssemester i sommar




Bowlingproffs på Pitehavsbad; Marit, Isa, Anna-lill, Fredrik och Hasse. Under turnén av Snövit och Hotelliggaren.

Söta Isa var på Golden med sin Markus som just vunnit en Guldmask. Bästa scenografi. Grattis!

Jag utmanar:

Åsa

Ylva

Anna C

Monkan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad mysigt det lät med partiet om storken. Jag kan inte tänka mig ett sötare syskon till Nilo.
Ser fram emot att se resultatet ;o).
Kram!!
//Keba

Fredrik sa...

Jag ser mer fram emot själva förarbetet:)