25 mars 2009

Gästerna blev blåsta på ruset.

Ja, visst fick dom 50% på mat och show, vilket är vad vårruset innebär, men nått annat rus fick dom nog inte. Tur att dom inte betalade fullt pris en kväll som denna.
Sämsta showen det här året gjorde vi ikväll.

Johan som har väldigt stor del i showen var utan röst så vi försökte täcka upp så mycket som möjligt för honom. Kändes som en skolföreställning. Låg energi och luckor där ingen sjöng pga missförstånd om vem som skulle hoppat in.

Men man måste väl ha dåliga kvällar ibland. Tycker synd om publiken bara. Hoppas att dom på nått sätt undgick alla missar och kunde få ett litet rus iallafall...

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad kan man begära med så mkt procent hit och dit, what you pay is what you get... eller?




Hmm kanske inte...

Fröken Larsson sa...

Ja, det är sånt som händer! Men tror du publikum märkte så mycket ändå? Man brukar vara sjukt medveteten själv, men publiken vet ju inte hur det SKA vara.. Annars får man hoppas på att dom är tillräckligt fulla för att inte märka i alla fall;)

Anonym sa...

det kanske inte var så farligt som ni kände det. publiken känner ju inte alltid av sånt där vet du väl ;)

anna-lill sa...

Va märkligt, jag hade min sämsta show ever jag med igår. Fast i Piteå, för NIO pernsoner... Det var nog bara en dålig dag. & det måset man få ha ibland.

Anonym sa...

Mina gäster, som för övrigt hade varit på Golden flera ggr tidigare, tyckte att de var det bästa de hade sett där någonsin, så jag tror nog vi kom undan med det, Marit! Jag tycker inte att det var en så dålig show ändå?! Jag var i alla fall sjukt bra, så snacka för dig själv! :-P

Puss, Jess