22 augusti 2010

Ett av sommarens smultronställen!

Efter en sjukt lång dag med tidig morgon och rep för dop, dop och en kväll som servitris på wallmans salonger, sitter jag och väntar på tunnelbanan. Fördriver tiden med att titta igenom mina bilder från sommaren....
När vi var på vår västkust-tripp tog jag och Fredrik en dag ute på Käringön. Åh, vad vackert det var! Vi hade en jätte mysig dag och en av höjdpunkterna var Petersson´s krog. Enormt mysigt ställe med fantastisk fisksoppa! Ett fint sommarminne..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marit!
Även jag har ett fint sommarminne från Käringön och fisksoppa : )
Nu har jag varit i Beijing en vecka. Skolan har börjat och här är över 30+ grader, svettigt....
Hälsning från Anna G (Kungsviken, Orust)

Marit sa...

Vi blev ju rekommenderade av dom bästa! Kram till dig Anna, på andra sidan jordklotet.