17 augusti 2010

Gårdagens kräftskiva på Golden.

I år valde Rickard Herrey att bjuda in Wallmans och Goldens ensemble till den årliga kräftskivan. Detta gjorde att medelåldern sänktes enormt. Rolig blandning av folk, en Bert-Åke Varg - Ingela Pling Forsman - Gabriel Forss - Hasse Wallman- blandning.



Kräftor, allsång och en hel del bra uppträdanden. Bussen rullade in, utan mig.. Men det var jätte kul att se. Både Golden och Wallmans uppträdde. Men min favorit var Lina Hedlund. Varje år delar Hasse ut ett pris, årets kräfta, till någon artist som jobbat för wallmans och utmärkt sig under året. I år var det Lina som kom in i kräft-dräkten. Hon gjorde ett jättefint Lill-babs nummer, åh vad bra det var! Inspirerande.


Här ser ni gänget som stängde stället! ( vilket inte var så sent som man kan tro ) Mr Dröse, Anders, systrarna Norberg och jag. Kul att träffa galningarna igen!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Om jag och Robert är lika? Nja lite va:)

Sus sa...

Haha, i en sekund trodde jag att det var Fredrik..


Alltså, jag blir så avis. Vilka jäkla uppträdanden ni liksom får på era personalfester!