08 augusti 2010

Seg.

Vissa dagar kan jag vakna och bara känna att jag inte har lust med någonting. Trött, fast jag inte har anledning att vara det. Fredrik frågade vid frukost om det var något som gjort mig sur. Jag känner mig "åt sur-hållet" men kan inte sätta fingret på varför. Som att jag vaknat sur. Fast nej, det är inte sur jag är. Jag är bara som en grå, trist dag. Tråkigt att vara det just idag när jag är ledig och kan umgås med pojkarna. Trist för dom, som måste umgås med mig. Men det blev en bra dag iallafall... Nilo leke med en kompis och jag och F var på bio. Undrar om mitt sinnestillstånd påverkas av vädret, det känns troligt...

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Ja eller så är du dum i huvudet, det kan ju vara det också;)
Närå, men allvarligt:
Din lägsta nivå är inte så farlig älskling, det är värre med mig:) Älskar dig ändå vet du väl, man måste få vara lite sur ibland också.
Kram och puss.

Suzan sa...

Det är väl bra att ha det trist ibland o vara sur så att man vet när man har det bra o är lycklig? =)

Suzan sa...

Det är väl bra att ha det trist ibland o vara sur så att man vet när man har det bra o är lycklig? =)

Sus sa...

Jag får en sån dag idag känner jag..
Men i morgon blir det bättre.
Lisa Nilsson i stan, gratis =)