13 januari 2012

Ja, det snöar!

Snälla vädergudar, låt den ligga kvar, låt oss äntligen få riktig vinter! Stå ut med regn en hel vinter funkar inte för mig. Så snälla tillfredställ mig!



Idag pysslar jag på här hemma. Börjar vänja mig vid ledighet nu. Har haft fika-marathon denna vecka och försökt träffa alla som jag liksom inte hunnit träffa under hösten. Sen har jag faktiskt tränat en hel del också, blir liksom lättare när man är ledig och kan planera in träning på ett annat sätt än annars när man försöker trycka in det på den lilla lediga tid man har. Oftast prioriterar jag då bort den. Gravid-yoga testade jag igår, det var... speciellt. Men ganska skönt!

Ja, det var väl det. Massor av spännande info för er som läser. Eller inte. Men det snöar, det var det viktiga, jag menar om nån hade missat det.

Inga kommentarer: