05 januari 2012

Om någon är nyfiken..

.... så är detta storleken för tillfället.

12 kommentarer:

Ting sa...

Så så så fiiin!

Isabel sa...

Jätte fiiiiin!

anna-lill sa...

Åh, vill klappa & krama om!

Annika sa...

Säger som övriga - så himla fin!!

Anonym sa...

Nu är det på riktigt för mig, när kan jag och lillan hälsa på maggen? kram Keba

Kattis sa...

Här händer det grejer! Underbart!
Kram på maggen

Åsa sa...

Åh, snyggt! Vad spännande!
(Har några gravidkläder om du är intresserad? Hör av dig i så fall.)
KRAM!!!

anna-lill sa...

Hörru förresten, det är ju snart 30-årsdags. Kalas?! :)

monicas frizon sa...

underbart, där ligger mitt lilla barnbarn, jag är så stolt. Du är vacker som vanligt goa Marit

Ylva sa...

Åh vackra syster!! Jag blir så himlans glad! Och gladare kommer jag att bli nr jag får se magen live! Snart snart snart!!!! Mkt kärlek!!

Fröken Larsson sa...

Min underbara vän. Världens finaste mage!

Sus sa...

Om möjligt ännu vackrare än sist <3