15 januari 2012

Kalla mig fröken hudvårdskonsult!

Det är nämligen så att jag under hösten blivit Mary Kay konsult, tänkte det kunde passa nu när jag inte kommer att jobba så mycket på ett tag, kan jag liksom ha det på sidan. Jag har aldrig varit särskilt bra på det här med hudvård, men tänkte att detta var ett bra tillfälle för mig själv att använda bra produkter och börja ta hand om min, snart, 30 åriga hud.

Många har redan provat Mary Kays produkter, vissa är stora fan och har saknat nån att köpa av, eftersom detta är produkter man bara kan köpa via Mary Kay konsulter, medan vissa är enormt negativt inställda till hela grejen.

Men jag har nu provat en hel del av grejerna och det jag är i mest behov av är ju dessa vardagliga produkter som ansiktstvätt, ansiktskräm och foundation. Dessa är riktigt bra! Sen kan man ju lyxa till det ibland med en ögonkräm och handpeeling...

Så hör av dig om du redan är ett fan eller om det är så att du vill samla några kompisar och ha " hudvårdsklass ", and I´ll be there (= !

1 kommentar:

anna-lill sa...

Men så bra, jag är halvfrälst! Iaf när det kommer till ögonmake-up removern, sjukt bra!