28 februari 2008

Min torsdag- Stafettpinne från Malin

Min måndag,- stafettpinne från Malin som måste bli, min torsdag.

Väder utanför ditt fönster: Nattsvart förutom strålkastarna som lyser upp Grimsta IP.

Lyssnar på just nu: Sportnytt från TVn som står på och Fredriks knappande på datorn.

I går gick du och la dig: 01.30.

I dag vaknade du: 8.30, men låg kvar och drog mig.

Vad har du på dig: Svarta strumpbyxor, svart polo och en rutig klänning/ tunika som jag köpte på flash igår när jag jobbade och hade på mig idag för att locka kunderna till att köpa en, inte en enda gick på det...

Senaste som ringde dig: Petter Ullerstam som planerar en skiva och undrade om jag var intresserad av att hjälpa till att lägga stämmor.

Som du ringde: Fredrik, för att berätta att jag höll på att missa tåget men hann precis! ( för ovanlighetens skull )

Senaste som skickade dig sms: Mallan Brallan Larsson, om att jag skulle komma upp på kontoret, men jag var sen såklart och hann inte.

Senaste som du skickade till: Hjördis, kantor i Ås, om att jag bokat resa för att åka upp 16 mars och sjunga.

Senaste vän du addade på Facebook: Johan Klevefors, Konrad nr 7.

Som addade dig: Pedro, hotellchef från Mallorca.

Senaste person som mailade dig: Christin från better business, jag har ett besök att bekräfta.

Sista hemsida du besökte: Måste ha varit Fredriks blogg.

Ska göra idag: Slita mig från datorn, slita Fredrik från datorn och krypa upp i soffan ett tag, sen blir det stupa i säng.

Bra eller dålig dag idag: Bra! Inte behöva gå upp allt för tidigt och att vakna till blå himmel, helt ok på flash och nyss köttbullar med Fredrik.

Jaha då ska man skicka vidare den här pinnen, söta Nina får den, saknar dina inlägg!

Inga kommentarer: